Komunikat o błędzie

Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'comment_node_blog_form' not found or invalid function name w drupal_retrieve_form() (linia 842 z /apache/htdocs/kreatywnosc.edu.pl/site/includes/form.inc).
Lipiec 07, 2017 10:34 przed południem

Kreatywność w walce z rakiem

 
A może już czas na własny, kreatywny biznes?
W ramach konferencji zaplanowane są także wizyty w czołowych lubelskich instytucjach, które wspierają działania kreatywne i wpisują się w markę „Lublin – miasto inspiracji”, m.in. w Centrum Spotkania Kultur, Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym SA.
 
Termin zgłoszenia uczestnictwa w konferencji – 31 stycznia 2017 r.
Termin uiszczenia opłaty konferencyjnej – 28 lutego 2017 r. 
 
Wszelkie informacje dotyczące konferencji, w tym cennik, formularz zgłoszeniowy, opis warsztatów, są dostępne na stronie http://profesjonalizacjakreatywnosci.pl/
 
Opłata konferencyjna wynosi:
udział czynny – 500 zł*
udział czynny dla doktorantów i studentów – 300 zł*
udział bierny – 280 zł**
 
* Opłata obejmuje: pełny udział w konferencji i towarzyszących jej warsztatach, materiały konferencyjne, publikację recenzowaną (po uzyskaniu pozytywnych recenzji wydawniczych), przerwy kawowe, obiady i uroczystą kolację. 
** Opłata obejmuje: pełny udział w konferencji i towarzyszących jej warsztatach, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, obiady i uroczystą kolację.
 
Pracownikom Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi i Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie przysługuje 50% zniżki od ustalonych cen. 
 
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty do 28 lutego 2017
 
Niezdefiniowany
Share this:
Tags:

About admin

Literaturoznawca – historyk i krytyk literacki, redaktor, edytor, regionalista, znawca i popularyzator e-learningu; zajmuje się badaniem metod informatycznych w edukacji, kulturą nowych technologii w kształceniu, efektywnością nauczania języka polskiego on-line, komunikacją językową w Internecie oraz najnowszymi narzędziami e-marketingu i języka reklamy interaktywnej. Opublikował kilkadziesiąt artykułów z zakresu literaturoznawstwa XIX i XX wieku, metodyki nauczania języka polskiego, metod informatycznych w edukacji. Jest autorem cenionych publikacji dotyczących bibliologii cyfrowej i informatologii oraz metody projektowej w kształceniu e-learningowym.
  • Website
  • Google+
  • Rss
  • Pinterest
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Vimeo
  • Youtube
  • Flickr
  • Email

    Leave a Reply